Úvod >  Informace o přepravě

Informace o přepravě

Některé ze zemí mimo EU, je třeba poznamenat, že je to pochvala pro hodnotu některých dovozních cel na zboží. To za účelem zjištění hodnoty daňového kontaktu místní vlády, není dovoleno platit tašku, dokud není zaplacen poplatek.

farnosttesin.cz jsme Váš náklad dorazil naše mezinárodní zásilka co nejvíce budou zaslány prostřednictvím DHL nebo Royal Mail a jejích přidružených partnerů, to je velmi důležité.

V případě poštou, prvních 15 dní, ale budu mít vaši objednávku můžeme kontaktovat jako 7 až 14 pracovních dnů, sledování, mějte na paměti, že se nevztahuje na každou službu. Vaše taška bude použita až do 30 kg na balení při rozhodování o kvalitě služby. Vezměte prosím na vědomí, že všechny produkty mají příplatek 30 kg (v případě hmotnosti).

Možná budete muset podepsat balení ve výrobním závodě. Pokud nejste doma, když přijde balíček, existují karty, které zajišťují alternativní doručení a doručení.

Zpět Pokud nejste spokojeni s důvodem, pro který jste ho koupili, bude vám vrácena do 21 dní (není použita). Vrácení nebo výměnu. Při návratu do Spojených států je nutné chránit všechny plavky. Naneštěstí spodní prádlo a celé náušnice jsou neodstranitelné hygienické důvody. Štítky nenabízejí volné výnosy

Pokud obdržíte svůj výnos, vyměňujte si vrácení peněz do 5 pracovních dnů do 5 pracovních dnů. Vyplňte voucher, který způsobil projekt a vrátil jej. Jakmile požádáte o vrácení peněz, vrátíme se k původní částce platby.

Pokud potřebujete zadat požadovanou velikost nebo zvolit jiný výrobek, zadejte požadovaný kód produktu a jeho velikost. Mějte na paměti, že položky lze vyměnit pouze za další položku se stejnou hodnotou. Při přepnutí na levnější produkt bude rozdíl automaticky vrácen. Pokud chcete vrátit vyšší kupní cenu, budete muset požádat o vrácení peněz a vrátit produkt, který má být umístěn na našich stránkách pro nový projekt výměny objednávek.

Pokud jste ztratili fakturu, přiložte přiložený dopis a přiložte své jméno a požadavek s podrobnou adresou.

Navíc štítek neobnoví službu bezplatné obnovy. Chcete-li vrátit balíček, použijeme poštovní službu k poskytnutí potřebných standardních služeb, ale pokud je to možné, vyberte další kompenzaci. Tímto umožníte plné zakrytí zásilky během přepravy. Po vrácení vad produktů nebo nesprávné přemístění můžete vrátit poštovné. Získejte štítek, který nemůže přijmout ztracené balíčky. Ponechte prosím potvrzení jako doklad poštovného

zpět